onsdag den 18. juli 2007

Kunsten at prioritere...

Hvad skal man prioritere? Ja, jeg ved, at jeg har brug for fred og ro. At jeg netop skal prioritere det højt...og hvad gør jeg så? Tager med hele den pukkelryggede ud i sommerlandet! Alt for mange mennesker, alt for meget støj, alt for lidt afslapning. Prøvede at slippe lidt væk, gå en tur for mig selv...uden held. Er så p....-dårlig til at sige fra, at sige at jeg har et stort behov for fred. Frygter at folk misforstår...at de tror, at jeg er sur på dem, at jeg har noget imod deres selskab og det har jeg jo ikke. Har prøvet at sige fra overfor nogle få mennesker, men har gjort det på nogle tidspunkter, hvor jeg nok ikke lige var den store diplomat. Det får hverken jeg eller de noget ud af. Lige bortset fra, at jeg har såret dem og efterfølgende haft rigtig dårlig samvittighed...Det er ikke så fedt!

1 kommentar:

joseph's art and stuff sagde ...

thanks for the comment! i received my newest book from art house. the paper is thicker (but not high quality), the dimesions are a little smaller, and there are fewer pages. i haven't tried the papeer yet. when i do i'll be posting the image and critiquing the paper a little better.